Pon - Pt 8:00 - 17:00 | Sb 8:00 - 14:00

502 300 320

Napisz do nas

zamowienia@opmax.pl

Kategorie

Filtry

Cena

Znaleziono 38

Sortuj według

Dostępność produktów

  • Olej silnikowy Total Rubia 3100 10W40 20l
    Producent: TOTAL
    API CK-4 to najnowsza norma, która znacząco zaostrza wymagania jakościowe, w stosunku do poprzedniczki CJ-4 i poprawia kwestie odporności na utlenianie aż dwukrotnie, utraty lepkości na skutek ścinania i napowietrzania oleju, ochrony przed „zatruciem” katalizatora, blokowaniem DPF, zużyciem silnika, osadami na tłokach oraz wzrostu lepkości związanym ze zwiększoną ilością sadzy. Zastosowane bazy olejowe i dodatki muszą znacznie lepiej chronić silniki w najbardziej ekstremalnych warunkach użytkowania i dbać o niezawodność układów oczyszczania spalin. ACEA E8 i E11 to wydane w tym roku zaostrzone specyfikacje jakościowe, do odpowiednio ACEA E6 i E9. Nowe specyfikacje znacząco zwiększają wymagania co do utleniania oleju zgodnie z wymaganiami API CK-4 ale również podnoszą wymagania co do właściwości przeciwzużyciowych tulei i pierścieni (test Mack T12). Dodatkowo zaostrzono wymagania dla czystości tłoków, zapiekania pierścieni i szlamów w silników przy stosowaniu paliwa o podwyższonej ilości biokomponentów, które jest wymagane w Europie. Aby spełnić powyższe wymagania w gamie produktów Rubia OPTIMA zastosowano zaawansowaną Technologię Inno-Boost. W składzie oleju użyto dodatków zawierających odpowiednią kombinację przeciwutleniaczy. Te aktywne cząsteczki hamują powstawanie rodników utleniania i utrzymują nienaruszone łańcuchy węglowodorowe. W rezultacie lepkość oleju silnikowego pozostaje stabilna i utrzymuje właściwości oleju przez dłuższy czas. Znacząco wpływa to na żywotność silnika, jego moc, czystość, zużycie paliwa oraz ochronę układu oczyszczania spalin. Gama olejów Rubia Optima spełniająca normę API CK-4 to wejście na zupełnie nowy poziom w technice środków smarnych i duży przeskok technologiczny w stosunku do starszych produktów z API CJ-4. Wprowadzane oleje są niezbędne dla najnowszych silników, ale doskonale nadają się także do starszych konstrukcji. Dzięki specyfikacji API CK-4 + ACEA E8, E11 i najwyższej homologacji, Rubia Optima 3100 10W-40 ma bardzo szerokie zastosowanie. Spełniając zróżnicowane wymagania wielu producentów silników, z łatwością nadaje się do zastosowania przy obsłudze całych flot najnowszych pojazdów ciężarowych. Skutecznie zastępuje także, sprawdzone środki smarne, np. bardzo popularny olej Rubia TIR 8900 10W-40. Rubia Optima 3100 10W-40 to zupełnie nowy poziom jakościowy w porównaniu do aktualnie istniejącego oleju w gamie Rubia TIR 8900 10W-40 Nowy produkt spełnia: po pierwsze najnowsze specyfikacje jakościowe API CK-4, ACEA E8 i E11, po drugie wyśrubowane wymagania producentów OEM dotyczące maksymalnych interwałów między wymianami oleju zgodnie z instrukcjami obsługi technicznej. Olej Rubia OPTIMA 3100 10W-40 jest szczególnie polecany do najnowszych silników Euro VI, VId. Są one montowane w większości międzynarodowych producentów silników do ciężarówek i autobusów, takich jak Mercedes Benz, Scania, MAN, Volvo, DAF, Iveco, Renault, Ford, itp. Produkt jest również jak najbardziej kompatybilny z silnikami starszych silników i układów oczyszczania spalin EURO IV i V.
    0 opinii
    619.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Total Rubia 7400 15W40 20L
    Producent: TOTAL
    Bardzo wysokiej jakości wielosezonowy olej do silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 7400 jest olejem najnowszej generacji skomponowanym specjalnie, aby spełnić wymagania nowych nisko-emisyjnych silników Diesla spełniających normę emisji EURO 2, EURO 3 i niektórych typów silników EURO 4 i EURO 5, których system oczyszczania spalin realizowany jest poprzez system SCR. TOTAL RUBIA TIR 7400 jest również zalecany do wszystkich innych turbodoładowanych lub nie, wysoko obciążonych silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 7400 umożliwia wydłużenie przerw między wymianami oleju gdyż spełnia najnowsze specyfikacje ACEA:E7 i API: CI-4. Co pozwala, w zależności od typu pojazdu i warunków eksploatacyjnych na osiąganie przebiegów przekraczających 90 000 km pomiędzy wymianami oleju. Olej ten jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki ( <0.05% ).   Aprobaty/Poziomy sprawności ACEA: E5 / E7 API: CI-4/SL GLOBAL: DHD-1 MERCEDES: MB 228.3 MAN: M 3275 CUMMINS: 20071/72/76/77/78 VOLVO: VDS-3 MTU: TYP 2 MACK: EO-M+ RENAULT TRUCKS: RLD / RLD-2
    0 opinii
    499.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Extra 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Extra Engine Oil SAE 15W-40 Wysokiej jakości konwencjonalny wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika dzięki zastosowaniu najnowszych technologii dodatków uszlachetniających. Olej silnikowy All-Fleet Extra jest odpowiedni dla silników wysokoprężnych, pracujących z dużym obciążeniem, w samochodach ciężarowych i autobusach oraz maszynach do prac terenowych. Odpowiedni do stosowania w wysokowydajnych silnikach wysokoprężnych wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (ang. Exhaust Gas Recirculation, skrót EGR) i układ selektywnej redukcji katalitycznej (ang. Selective Catalyst Reduction, skrót SCR). Nie zalecany w przypadku filtrów cząstek stałych (ang. Diesel Particulate Filter, skrót DPF). Spełnia rekomendacje Super High Performance Diesel (SHPD) czołowych producentów silników. Aprobaty Aprobaty Cummins CES 20078 Deutz DQC III-18 Aprobata MB 228.3 MTU Typ 2 Volvo VDS-3 Renault RLD/RLD-2 Mack EO-N, EO-M Plus Charakterystyka i zalety Poziomy sprawności ACEA E7 API: CI-4, CH-4 Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Cummins CES 20077 DDC 93K215 Global DHD-1 MAN M 3275-1 Najwyższa ochrona i wydajność Wysokowydajny olej silnikowy z linii All-Fleet został przygotowany z użyciem wysokiej jakości olejów bazowych i nowoczesnych środków uszlachetniających w celu zapewnienia optymalnej ochrony i wydajności we wszystkich warunkach eksploatacji w mieszanych flotach samochodów ciężarowych, autobusach i (lub) pojazdach do zastosowań terenowych. Wydajność w niskich temperaturach Natychmiastowy przepływ oleju w bardzo niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie od razu po zapłonie. Kontrola utleniania Przygotowany z użyciem wysokiej jakości olejów bazowych w celu zapewnienia doskonałej ochrony przed utlenianiem w wysokich temperaturach. Czystość silnika Pieczołowicie dobrane dodatki uszlachetniające z detergentami sprawdzają się w minimalizacji osadów i pomagają zachować czystość silnika. Stosowanie w mieszanych flotach Sprawdzona i godna zaufania technologia przeznaczona do mieszanych flot samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów do zastosowań terenowych. Ochrona przed zużyciem W wyniku połączenia wysokiej jakości oleju bazowego i nowoczesnej technologii środków uszlachetniających uzyskano doskonałą ochronę przed zużyciem w zróżnicowanych warunkach eksploatacji.
    0 opinii
    399.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Extreme 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Extreme Engine Oil SAE 10W-40 Olej silnikowy All-Fleet Extreme SAE 10W-40, to olej klasy SHPD do stosowania w wysokoprężnych silnikach z turbodoładowaniem samochodów ciężarowych, autobusów i silnikach przemysłowych, pracujących z dużym obciążeniem. Formuła oleju, w której wykorzystano technologię syntetyczną została opracowana tak, aby spełniała wymagania długich okresów pomiędzy wymianami, stawiane przez głównych producentów silników i zapewniała długotrwałą ochronę. Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 spełnia wymogi specyfikacji API CI-4, dzięki czemu olej może być używany w silnikach z układem recyrkulacji spalin (EGR). Specyfikacja ACEA E7 oznacza, że olej jest odpowiedni do najnowszych silników pracujących pod dużym obciążeniem, wyposażonych w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) służącym do redukcji zawartości NOx w spalinach. Olej nie jest przeznaczony do układów obróbki spalin z filtrem cząstek stałych (DPF). Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 jest produkowany z wykorzystaniem technologii półsyntetyków, zapewniając dobre właściwości oleju w niskich temperaturach. Aprobaty Aprobaty Cummins CES 20078 MAN M 3275-1 MB-Approval 228.3 Volvo VDS-3 Mack EO-N, EO-M Plus Renault RLD/RLD-2 Charakterystyka i zalety Poziomy sprawności ACEA E7, E5, E2 API: CI-4, CH-4, CG-4 Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Cummins CES 20076, 20077 Deutz DQC III-10 Global DHD-1 MTU Type 2 Kontrola emisji spalin Zalecany do samochodów ciężarowych spełniających wymogi norm emisji spalin UE Euro 4 i 5. * (*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi) Zatwierdzony przez producenta Zalecany i zatwierdzony przez wielu spośród największych producentów silników do dużych obciążeń. Czysty silnik Wysokiej jakości pakiet dodatków zapobiega powstawaniu sadzy i szlamu, zakleszczaniu się pierścieni i nawarstwianiu się osadów. Kontrola utleniania Ulepszona kontrola utleniania w wysokich temperaturach i wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju. Długa żywotność Wyprodukowany w wysokowydajnej technologii dyspersyjnej w celu znakomitej ochrony przed zużyciem i czystości silnika, zapewniających zmaksymalizowanie jego trwałości. Praca w niskich temperaturach Ulepszone właściwości przepływu w niskich temperaturach, zgodne z surowymi specyfikacjami OEM i ACEA 2012. Zastosowania Odpowiedni do flot mieszanych pracujących z dużym obciążeniem. Odpowiedni do układów obróbki spalin EGR i SCR — nie do układów DPF. Odpowiedni do silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. Odpowiedni do niskich temperatur.
    0 opinii
    449.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Superior LE-X 10W40 20L
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 został przygotowany specjalnie w celu zapewnienia zwiększonej oszczędności paliwa, ulepszonej kontroli utleniania i odporności na ścinanie, m.in. do silników z filtrami cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF), układami recyrkulacji spalin (EGR) i układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 to półsyntetyczny do silników pracujących z dużym obciążeniem, o wysokiej jakości dodatkach chemicznych w celu uzyskania następujących korzyści: zwiększenie oszczędności paliwa, ograniczenie osadów na tłokach powstających w wysokich temperaturach, ochrona przed pienieniem, dyspersja sadzy, kontrola gęstnienia oleju, zapobieganie oksydacji, ochrona przed powstawaniem szlamu w niskich temperaturach, ochrona przed rdzą i korozją, ochrona mechanizmu rozrządu zaworowego oraz zachowywanie liczby TBN. Produkt zapewnia doskonałą wydajność na lokalnych krótkich dystansach, w warunkach drogowych i pozadrogowych, w zastosowaniach w rolnictwie, na budowach i w kopalniach. OEM Aprobaty: Cummins CES 20086; Deutz DQC III-18LA; Aprobata MB 228.31; Mack EOS-4.5; MTU Typ 2,1; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5 Poziomy jakości: ACEA: E7, E9; API: CK-4, CI-4, CI-4+, CH-4, CJ-4/ SN; Caterpillar ECF-3, ECF-2; Cummins CES 20081; Detroit Diesel DFS 93K222; JASO DH-1, DH-2; MAN M3775, M3575; Volvo VDS-4, VDS-3 Charakterystyka i zalety: Zastosowania Odpowiedni do najnowszych silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem. Kontrola emisji spalin Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro 6 i V. Ta formuła jest szczególnie przydatna do kontroli emisji spalin i zachowaniu trwałości układów, w których używane są filtry cząsteczek oraz inne zaawansowane układy obróbki spalin. Wsteczna zgodność Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 przekracza kryteria wydajności API: CJ-4, CI-4, CI-4 Plus i CH-4 i nadaje się do skutecznego smarowania silników wymagających spełniania tych kategorii API. Czysty silnik i ochrona przed zużyciem Nowoczesny pakiet dodatków zapewnia skuteczną ochronę i efektywne czyszczenie tłoków silnika oraz kontrolę zużycia mechanizmu rozrządu zaworowego.
    0 opinii
    509.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Suple 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 został przygotowany specjalnie w celu zapewnienia ulepszonej kontroli utleniania i odporności na ścinanie, m.in. do silników z filtrami cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF), układami recyrkulacji spalin (EGR) i układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Olej silnikow y All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 stanow i mieszankę olejów bazowych premium i w ysokiej jakości dodatków chemicznych w celu uzyskania następujących korzyści:ograniczenie osadów na tłokach pow stających w wysokich temperaturach, ochrona przed pienieniem, dyspersja sadzy, kontrola gęstnienia oleju, zapobieganie oksydacji, ochrona przed powstawaniem szlamu w niskich temperaturach, ochrona przed rdzą i korozją, ochrona mechanizmu rozrządu zaworowego oraz zachowywanie liczby TBN. Produkt zapew nia doskonałą wydajność na lokalnych krótkich dystansach, w warunkach drogowych i pozadrogowych, w zastosowaniach w rolnictwie, na budowach i w kopalniach. Aprobaty Aprobaty Aprobata MB 228.31 MTU Typ 2,1 Renault RLD-4 Volvo VDS-4,5 Poziomy sprawności ACEA: E7, E9 API: CK-4, CI-4, CI-4+, CH-4, CJ-4 Caterpillar ECF-3 CES 20086, CES 20081 Detroit Diesel DFS93 K222, K218 Ford WSS-M2C171-F1 Deutz DQC III-10 LA, II-10 LA JASO DH-1, DH-2 Mack OE-N Premium Plus, OE-S-4.5 MAN 3575 MAT 3521, MAT 3522 Renault RLD-3 Volvo VDS-4, VDS-3 Charakterystyka i zalety Zastosowania Odpowiedni do najnowszych silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem. Kontrola emisji spalin Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro 6 i V. Ta formuła jest szczególnie przydatna do kontroli emisji spalin i zachowaniu trwałości układów, w których używane są filtry cząsteczek oraz inne zaawansowane układy obróbki spalin. Wsteczna zgodność Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 przekracza kryteria wydajności API: CJ-4, CI-4, CI-4 Plus i CH-4 i nadaje się do skutecznego smarowania silników wymagających spełniania tych kategorii API. Czysty silnik i ochrona przed zużyciem Nowoczesny pakiet dodatków zapewnia skuteczną ochronę i efektywne czyszczenie tłoków silnika oraz kontrolę zużycia mechanizmu rozrządu zaworowego.
    0 opinii
    499.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline Profleet LS Plus 10W40 20L
    Producent: VALVOLINE
    ProFleet™ LS-X Engine Oil SAE 10W-40 Najwyższej jakości w półsyntetyczny olej silnikowy klasy UHPD, z formułą opracowaną w celu spełnienia najnowszych norm UE oraz ochrony najnowszych układów obróbki spalin. Olej silnikowy ProFleet LS-X Engine Oil SAE 10W-40 spełnia zalecenia Ultra High Performance Diesel (UHPD), określone dla olejów silnikowych przez czołowych producentów silników. Unikalna formuła zapewnia niższą zawartość popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki, aby chronić najnowsze układy obróbki spalin, takie jak układy recyrkulacji spalin (EGR), układy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Olej pozwala wydłużyć okresy między wymianami dla ciężarówek i autobusów, a ponadto jest kompatybilny z silnikami Euro 1,2,3,4,5,6*. *Zalecenia Euro 6 dotyczące oleju różnią się w zależności od marki pojazdu ciężarowego. Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi. * Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi Charakterystyka i zalety Ochrona przed zużyciem Wyjątkowo mocna powłoka oleju chroni silnik przed przedwczesnym zużyciem i korozją. Wydłużone okresy między wymianami oleju Opracowane z zastosowaniem najnowszej technologii dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia wydłużonych odstępów międzyobsługowych i długich okresów między wymianami oleju. Czystość silnika Najnowocześniejsze dodatki uszlachetniające na bazie detergentów i czynników dyspergujących w połączeniu z półsyntetycznymi olejami bazowymi najwyższej jakości pomagają utrzymać silnik w czystości i dobrym stanie technicznym przez wydłużone okresy między wymianami oleju. Unikalna formuła zapobiega powstawaniu osadów i gromadzeniu się sadzy. Zastosowania Odpowiedni do silników wysokoprężnych w samochodach ciężarowych i autobusach oraz w maszynach przemysłowych, pracujących z dużym obciążeniem, które obsługują wydłużone okresy między wymianami oleju. Może być stosowany w wysokowydajnych silnikach wysokoprężnych z układem recyrkulacji spalin (EGR), układem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz filtrem cząstek stałych (DPF).
    0 opinii
    569.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline Profleet LS Plus 5W30 20L
    Producent: VALVOLINE
    W PEŁNI SYNTETYCZNE OLEJE SILNIKOWE DO WYSOKICH OBCIĄŻEŃ Z APROBATĄ OEM Valvoline ProFleet to najwyższej jakości, w syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu doskonałych właściwości smarnych w niskoemisyjnych silnikach wysokoprężnych najnowszej i następnej generacji. Oleje silnikowe Valvoline ProFleet zostały opracowane z myślą o zapewnieniu doskonałych osiągów w trudnych zastosowaniach oraz korzyści, które obejmują: Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją dzięki mocnemu filmowi olejowemu; Wydłużone okresy międzyobsługowe i długie okresy wymiany oleju; Doskonałe właściwości w zakresie oszczędności paliwa; Czystość silnika osiągnięta dzięki unikalnej formule, która zapobiega tworzeniu się osadów i osadzaniu się sadzy; Łatwa zima zaczyna się nawet w bardzo mroźnych warunkach. Valvoline ProFleet nadaje się do silników wysokoprężnych o dużej obciążalności w samochodach ciężarowych, autobusach i pojazdach przemysłowych z wysokowydajnymi silnikami Euro Diesel z układami recyrkulacji spalin (EGR), selektywną redukcją katalityczną (SCR) i układami oczyszczania spalin za pomocą filtrów cząstek stałych (DPF) systemy. Zawsze postępuj zgodnie z zaleceniami OEM i  przed użyciem zapoznaj się z instrukcją użytkowania i/lub informacjami o produkcie. Produkty Valvoline ™ nie należy nigdy przechowywać w temperaturze wyższej niż 60°C, narażać na bezpośrednie działanie promieni słonecznych lub ujemnych temperatur.
    0 opinii
    629.00  brutto
    Dostępna ilość: 10
    Sprawdź
OPMAX logo

Doceniamy Twoją pracę

Konkurencyjne ceny

Wysyłka już w ciągu 24h

Bezpieczny zakup

Logo Tpay