Pon - Pt 8:00 - 17:00 | Sb 8:00 - 14:00

502 300 320

Napisz do nas

zamowienia@opmax.pl

VALVOLINE

Kategorie

Filtry

Producent

Cena

Znaleziono 11

Sortuj według

Dostępność produktów

  • Olej hydrauliczno-przekładniowy Valvoline Stou 10W30 20L
    Producent: VALVOLINE
    Valvoline™ STOU SAE 10W-30 STOU to wysokiej jakości uniwersalny olej opracowany specjalnie do maszyn rolniczych, silników, przekładni i mechanizmów różnicowych z układem hamulców mokrych i zintegrowanym układem hydraulicznym. Produkt może być stosowany do całkowitego smarowania ciągnika i jest zatwierdzony przez wielu producentów ciągników. Poziomy sprawności API: CF-4, CE/SF API: GL-4 Allison C3, C4 Caterpillar TO-2 Ford M2C 159B, C Ford NH 82009201, 2, 3 Ford M2C 86B, C, 134 D, John Deere JDM J27, J20C, J20D MF M1139, M1144, M1145 ZF TE-ML 06A, B, C, R, 07B Odpowiedni do użytku w**: AGCO CVT Claas CVT Zastosowania Kompletne smarowanie silnika, skrzyni biegów, mechanizmu różnicowego, układu hydraulicznego. Odpowiedni do stosowania w narzędziach roboczych. Ciągniki z układem hamulcowym mokrym. Wały odbioru mocy. Kombajny. Maszyny do robót ziemnych. Wózki widłowe. *Dostępny w klasach 10W-30, 10W-40 i 15W-40. **Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi Charakterystyka i zalety Ochrona przed zużyciem Olej Super Tractor Oil Universal został opracowany specjalnie do zastosowań w rolnictwie, dostosowany do różnych okoliczności takich jak niska prędkość/wysoki moment obrotowy, itp. Starannie dobrane oleje bazowe oraz system dodatków uszlachetniających tworzą ochronną warstwę oleju na wszystkich podzespołach silnika. Uniwersalny Olej Super Tractor Oil Universal może być stosowany do silnika, skrzyni biegów, mechanizmu różnicowego oraz układu hydraulicznego. Prawdziwie uniwersalne zastosowanie Dodatkową zaletą jest to, że jeden olej może być użyty do całego ciągnika — mniej miejsca na przechowywanie, brak możliwości omyłkowego zastosowania. Czystość podzespołów ciągnika Dodatki uszlachetniające na bazie detergentów i czynników dyspergujących utrzymują silnik, skrzynię biegów, mechanizm różnicowy oraz układ hydrauliczny w czystości i dobrym stanie. Olej jest odporny na wilgoć i utlenianie. Odporność na rozpad Powłoka oleju stabilna temperaturowo i odporna na utlenianie. Specjalne dodatki uszlachetniające Extreme Pressure chronią podzespoły ciągnika przed uszkodzeniami.
    0 opinii
    489.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej hydrauliczny Valvoline HLP 46 20L
    Producent: VALVOLINE
    Valvoline™ HLP 46 Olej hydrauliczny najwyższej jakości z formułą przeznaczoną do maszyn przemysłowych oraz maszyn do robót ziemnych. Płyny hydrauliczne Ultramax HLP są oparte na bazie wysoko rafinowanych olejów mineralnych i wzbogacone pakietem dodatków uszlachetniających z zawartością stabilizowanego cynku. Do układów pracujących w skrajnych warunkach temperaturowych Valvoline zaleca serię Ultramax HVLP. Poziomy sprawności ASTM D6158 HL & HM Bosch Rexroth RDE 90235 Chinese Standard GB 11118.1 L-HL & L-HM High-pressure & General Danieli 0.000.001 Revision 15 Type 10 & 11 DIN 51524 Part 1 & 2 Eaton Brochure 03-401-2010 Eaton E-FDGN-TB002-E Fives Cincinnati P-68, P-69 and P-70 General Motors LS2 Anti-wear hydraulic Oil ISO 11158 HL & HM JCMAS HK P041 Parker Denison HF-0, HF-1, HF-2 (Revision L) SAE MS1004 Swedish Standard SS 155434:2020 U.S. Steel 126 ZF TE-ML 07H Zastosowania Do zastosowań mobilnych i statycznych w układach hydraulicznych maszyn przemysłowych i innych. Żurawi i podnośników hydraulicznych, ładowarek, wózków wysokiego składowania, wózków widłowych, koparek, wywrotek, ramp załadowczych, tylnych ścian skrzyń ładunkowych. Czasami zalecany jako olej do sprężarek powietrza. Dostępny w pięciu klasach lepkości ISO: 32, 46, 68, 100, 150. Charakterystyka i zalety Doskonała wydajność Formuła gamy produktów Ultramax HLP jest oparta na mineralnych olejach bazowych najwyższej klasy oraz specjalnie wyselekcjonowanych dodatkach uszlachetniających gwarantujących niską temperaturę krzepnięcia, doskonałą odporność na utlenianie oraz dobre właściwości przepływu. Wysoka odporność na utlenianie przekłada się na wydłużenie okresu trwałości użytkowej. Znakomita ochrona Olej hydrauliczny Ultramax HLP cechuje znakomita wytrzymałość i zapewnia dobrą ochronę przed korozją, pienieniem oraz odkładaniem się osadów. Dobre właściwości zapobiegające zużyciu chronią podzespoły wewnętrzne przed zużyciem i skracają czas przestojów. Niezmienna lepkość Dobre parametry lepkości i temperatury przy średnich i niskich temperaturach otoczenia. Stabilna lepkość przez długi czas. Dostępny w pięciu klasach lepkości ISO. Surowe warunki robocze Oleje hydrauliczne Ultramax HLP mogą być stosowane w niekorzystnych warunkach roboczych, na przykład do budowy dróg, w górnictwie oraz do robót w warunkach wysokiej wilgotności. Produkt jest odporny na niewielkie ilości przenikającego pyłu lub wody i charakteryzuje się odpornością na pienienie spowodowane przedostawaniem się powietrza przez nieszczelne uszczelnienia.
    0 opinii
    379.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej hydrauliczny Valvoline HVLP 46 20L
    Producent: VALVOLINE
    Valvoline™ HVLP 46 Olej hydrauliczny z formułą przeznaczoną do maszyn przemysłowych oraz maszyn do robót ziemnych. Valvoline HVLP 46 to konwencjonalny olej hydrauliczny składający się z wysokiej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków zapobiegających zużyciu, oferując solidną wydajność hydrauliczną w szerokim zakresie zastosowań. Oleje hydrauliczne Valvoline zabezpieczone przed zużywaniem, spełniające normę DIN 51524 część 3, dostępne są w trzech klasach lepkości ISO (ISO 32, 46, 68). Ta gama olejów hydraulicznych o wysokim wskaźniku lepkości (VI), zapewnia wyjątkową ochronę przed zużyciem oraz wydajność podczas pracy przy dużych obciążeniach nawet w skrajnych warunkach klimatycznych. Poziomy sprawności DIN 51524 (część 3) Zastosowania Przeznaczony np. do sprzętu pozadrogowego narażonego na wysokie i niskie temperatury np. systemów hydraulicznych maszyn przemysłowych oraz maszyn do robót ziemnych. Żurawi i podnośników hydraulicznych, ładowarek, wózków wysokiego składowania, wózków widłowych, koparek, wywrotek, ramp załadowczych, tylnych ścian skrzyń ładunkowych. Układy hydrauliczne pracujące w bardzo niskich lub bardzo wysokich temperaturach:  Wózki widłowe do pracy w chłodniach  Windy w wysokich budynkach  Kabina sterowania hydraulicznego statku Charakterystyka i zalety Solidna wydajność Zawierające wysokiej jakości mineralne oleje bazowe i specjalne dodatki zapobiegające korozji, spienianiu i formowaniu się szlamu. Produkt jest odporny na niewielkie ilości przenikającego pyłu i charakteryzuje się odpornością na pienienie spowodowane przedostawaniem się powietrza przez nieszczelne uszczelnienia. Ten produkt chroni układ hydrauliczny również przed rdzą i korozją w przypadku pracy w wilgotnym środowisku. Niezmienna lepkość Produkt utrzymuje kasę podczas eksploatacji i wykazuje dobre parametry lepkości i temperatury. Dostępny w trzech klasach lepkości ISO. Surowe warunki robocze Oleje hydrauliczne Valvoline mogą być stosowane w niekorzystnych warunkach roboczych, np. w wilgotnym lub zapylonym środowisku lub przy wysokich temperaturach.
    0 opinii
    399.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Extra 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Extra Engine Oil SAE 15W-40 Wysokiej jakości konwencjonalny wysokowydajny olej silnikowy. Zapewnia maksymalne osiągi i ochronę silnika dzięki zastosowaniu najnowszych technologii dodatków uszlachetniających. Olej silnikowy All-Fleet Extra jest odpowiedni dla silników wysokoprężnych, pracujących z dużym obciążeniem, w samochodach ciężarowych i autobusach oraz maszynach do prac terenowych. Odpowiedni do stosowania w wysokowydajnych silnikach wysokoprężnych wyposażonych w układ recyrkulacji spalin (ang. Exhaust Gas Recirculation, skrót EGR) i układ selektywnej redukcji katalitycznej (ang. Selective Catalyst Reduction, skrót SCR). Nie zalecany w przypadku filtrów cząstek stałych (ang. Diesel Particulate Filter, skrót DPF). Spełnia rekomendacje Super High Performance Diesel (SHPD) czołowych producentów silników. Aprobaty Aprobaty Cummins CES 20078 Deutz DQC III-18 Aprobata MB 228.3 MTU Typ 2 Volvo VDS-3 Renault RLD/RLD-2 Mack EO-N, EO-M Plus Charakterystyka i zalety Poziomy sprawności ACEA E7 API: CI-4, CH-4 Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Cummins CES 20077 DDC 93K215 Global DHD-1 MAN M 3275-1 Najwyższa ochrona i wydajność Wysokowydajny olej silnikowy z linii All-Fleet został przygotowany z użyciem wysokiej jakości olejów bazowych i nowoczesnych środków uszlachetniających w celu zapewnienia optymalnej ochrony i wydajności we wszystkich warunkach eksploatacji w mieszanych flotach samochodów ciężarowych, autobusach i (lub) pojazdach do zastosowań terenowych. Wydajność w niskich temperaturach Natychmiastowy przepływ oleju w bardzo niskich temperaturach gwarantuje łatwe uruchamianie zimnego silnika i optymalne smarowanie od razu po zapłonie. Kontrola utleniania Przygotowany z użyciem wysokiej jakości olejów bazowych w celu zapewnienia doskonałej ochrony przed utlenianiem w wysokich temperaturach. Czystość silnika Pieczołowicie dobrane dodatki uszlachetniające z detergentami sprawdzają się w minimalizacji osadów i pomagają zachować czystość silnika. Stosowanie w mieszanych flotach Sprawdzona i godna zaufania technologia przeznaczona do mieszanych flot samochodów ciężarowych, autobusów i pojazdów do zastosowań terenowych. Ochrona przed zużyciem W wyniku połączenia wysokiej jakości oleju bazowego i nowoczesnej technologii środków uszlachetniających uzyskano doskonałą ochronę przed zużyciem w zróżnicowanych warunkach eksploatacji.
    0 opinii
    399.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Extreme 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Extreme Engine Oil SAE 10W-40 Olej silnikowy All-Fleet Extreme SAE 10W-40, to olej klasy SHPD do stosowania w wysokoprężnych silnikach z turbodoładowaniem samochodów ciężarowych, autobusów i silnikach przemysłowych, pracujących z dużym obciążeniem. Formuła oleju, w której wykorzystano technologię syntetyczną została opracowana tak, aby spełniała wymagania długich okresów pomiędzy wymianami, stawiane przez głównych producentów silników i zapewniała długotrwałą ochronę. Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 spełnia wymogi specyfikacji API CI-4, dzięki czemu olej może być używany w silnikach z układem recyrkulacji spalin (EGR). Specyfikacja ACEA E7 oznacza, że olej jest odpowiedni do najnowszych silników pracujących pod dużym obciążeniem, wyposażonych w układ selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) służącym do redukcji zawartości NOx w spalinach. Olej nie jest przeznaczony do układów obróbki spalin z filtrem cząstek stałych (DPF). Olej All-Fleet Extreme SAE 10W-40 jest produkowany z wykorzystaniem technologii półsyntetyków, zapewniając dobre właściwości oleju w niskich temperaturach. Aprobaty Aprobaty Cummins CES 20078 MAN M 3275-1 MB-Approval 228.3 Volvo VDS-3 Mack EO-N, EO-M Plus Renault RLD/RLD-2 Charakterystyka i zalety Poziomy sprawności ACEA E7, E5, E2 API: CI-4, CH-4, CG-4 Caterpillar ECF-2, ECF-1-a Cummins CES 20076, 20077 Deutz DQC III-10 Global DHD-1 MTU Type 2 Kontrola emisji spalin Zalecany do samochodów ciężarowych spełniających wymogi norm emisji spalin UE Euro 4 i 5. * (*Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi) Zatwierdzony przez producenta Zalecany i zatwierdzony przez wielu spośród największych producentów silników do dużych obciążeń. Czysty silnik Wysokiej jakości pakiet dodatków zapobiega powstawaniu sadzy i szlamu, zakleszczaniu się pierścieni i nawarstwianiu się osadów. Kontrola utleniania Ulepszona kontrola utleniania w wysokich temperaturach i wydłużenie okresów pomiędzy wymianami oleju. Długa żywotność Wyprodukowany w wysokowydajnej technologii dyspersyjnej w celu znakomitej ochrony przed zużyciem i czystości silnika, zapewniających zmaksymalizowanie jego trwałości. Praca w niskich temperaturach Ulepszone właściwości przepływu w niskich temperaturach, zgodne z surowymi specyfikacjami OEM i ACEA 2012. Zastosowania Odpowiedni do flot mieszanych pracujących z dużym obciążeniem. Odpowiedni do układów obróbki spalin EGR i SCR — nie do układów DPF. Odpowiedni do silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem z wydłużonymi okresami między wymianami oleju. Odpowiedni do niskich temperatur.
    0 opinii
    449.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Superior LE-X 10W40 20L
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 został przygotowany specjalnie w celu zapewnienia zwiększonej oszczędności paliwa, ulepszonej kontroli utleniania i odporności na ścinanie, m.in. do silników z filtrami cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF), układami recyrkulacji spalin (EGR) i układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 to półsyntetyczny do silników pracujących z dużym obciążeniem, o wysokiej jakości dodatkach chemicznych w celu uzyskania następujących korzyści: zwiększenie oszczędności paliwa, ograniczenie osadów na tłokach powstających w wysokich temperaturach, ochrona przed pienieniem, dyspersja sadzy, kontrola gęstnienia oleju, zapobieganie oksydacji, ochrona przed powstawaniem szlamu w niskich temperaturach, ochrona przed rdzą i korozją, ochrona mechanizmu rozrządu zaworowego oraz zachowywanie liczby TBN. Produkt zapewnia doskonałą wydajność na lokalnych krótkich dystansach, w warunkach drogowych i pozadrogowych, w zastosowaniach w rolnictwie, na budowach i w kopalniach. OEM Aprobaty: Cummins CES 20086; Deutz DQC III-18LA; Aprobata MB 228.31; Mack EOS-4.5; MTU Typ 2,1; Renault RLD-3; Volvo VDS-4.5 Poziomy jakości: ACEA: E7, E9; API: CK-4, CI-4, CI-4+, CH-4, CJ-4/ SN; Caterpillar ECF-3, ECF-2; Cummins CES 20081; Detroit Diesel DFS 93K222; JASO DH-1, DH-2; MAN M3775, M3575; Volvo VDS-4, VDS-3 Charakterystyka i zalety: Zastosowania Odpowiedni do najnowszych silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem. Kontrola emisji spalin Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro 6 i V. Ta formuła jest szczególnie przydatna do kontroli emisji spalin i zachowaniu trwałości układów, w których używane są filtry cząsteczek oraz inne zaawansowane układy obróbki spalin. Wsteczna zgodność Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE-X SAE 10W-40 przekracza kryteria wydajności API: CJ-4, CI-4, CI-4 Plus i CH-4 i nadaje się do skutecznego smarowania silników wymagających spełniania tych kategorii API. Czysty silnik i ochrona przed zużyciem Nowoczesny pakiet dodatków zapewnia skuteczną ochronę i efektywne czyszczenie tłoków silnika oraz kontrolę zużycia mechanizmu rozrządu zaworowego.
    0 opinii
    509.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline All Fleet Suple 15W40 20l
    Producent: VALVOLINE
    All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 został przygotowany specjalnie w celu zapewnienia ulepszonej kontroli utleniania i odporności na ścinanie, m.in. do silników z filtrami cząstek stałych silników wysokoprężnych (DPF), układami recyrkulacji spalin (EGR) i układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Olej silnikow y All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 stanow i mieszankę olejów bazowych premium i w ysokiej jakości dodatków chemicznych w celu uzyskania następujących korzyści:ograniczenie osadów na tłokach pow stających w wysokich temperaturach, ochrona przed pienieniem, dyspersja sadzy, kontrola gęstnienia oleju, zapobieganie oksydacji, ochrona przed powstawaniem szlamu w niskich temperaturach, ochrona przed rdzą i korozją, ochrona mechanizmu rozrządu zaworowego oraz zachowywanie liczby TBN. Produkt zapew nia doskonałą wydajność na lokalnych krótkich dystansach, w warunkach drogowych i pozadrogowych, w zastosowaniach w rolnictwie, na budowach i w kopalniach. Aprobaty Aprobaty Aprobata MB 228.31 MTU Typ 2,1 Renault RLD-4 Volvo VDS-4,5 Poziomy sprawności ACEA: E7, E9 API: CK-4, CI-4, CI-4+, CH-4, CJ-4 Caterpillar ECF-3 CES 20086, CES 20081 Detroit Diesel DFS93 K222, K218 Ford WSS-M2C171-F1 Deutz DQC III-10 LA, II-10 LA JASO DH-1, DH-2 Mack OE-N Premium Plus, OE-S-4.5 MAN 3575 MAT 3521, MAT 3522 Renault RLD-3 Volvo VDS-4, VDS-3 Charakterystyka i zalety Zastosowania Odpowiedni do najnowszych silników samochodów ciężarowych, autobusów oraz maszyn terenowych pracujących z dużym obciążeniem. Kontrola emisji spalin Spełnia wymagania norm emisji spalin UE Euro 6 i V. Ta formuła jest szczególnie przydatna do kontroli emisji spalin i zachowaniu trwałości układów, w których używane są filtry cząsteczek oraz inne zaawansowane układy obróbki spalin. Wsteczna zgodność Olej silnikowy All-Fleet™ Superior LE SAE 15W-40 przekracza kryteria wydajności API: CJ-4, CI-4, CI-4 Plus i CH-4 i nadaje się do skutecznego smarowania silników wymagających spełniania tych kategorii API. Czysty silnik i ochrona przed zużyciem Nowoczesny pakiet dodatków zapewnia skuteczną ochronę i efektywne czyszczenie tłoków silnika oraz kontrolę zużycia mechanizmu rozrządu zaworowego.
    0 opinii
    499.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline Profleet LS Plus 10W40 20L
    Producent: VALVOLINE
    ProFleet™ LS-X Engine Oil SAE 10W-40 Najwyższej jakości w półsyntetyczny olej silnikowy klasy UHPD, z formułą opracowaną w celu spełnienia najnowszych norm UE oraz ochrony najnowszych układów obróbki spalin. Olej silnikowy ProFleet LS-X Engine Oil SAE 10W-40 spełnia zalecenia Ultra High Performance Diesel (UHPD), określone dla olejów silnikowych przez czołowych producentów silników. Unikalna formuła zapewnia niższą zawartość popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki, aby chronić najnowsze układy obróbki spalin, takie jak układy recyrkulacji spalin (EGR), układy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz filtry cząstek stałych (DPF). Olej pozwala wydłużyć okresy między wymianami dla ciężarówek i autobusów, a ponadto jest kompatybilny z silnikami Euro 1,2,3,4,5,6*. *Zalecenia Euro 6 dotyczące oleju różnią się w zależności od marki pojazdu ciężarowego. Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi. * Przed użyciem zapoznać się z instrukcją obsługi Charakterystyka i zalety Ochrona przed zużyciem Wyjątkowo mocna powłoka oleju chroni silnik przed przedwczesnym zużyciem i korozją. Wydłużone okresy między wymianami oleju Opracowane z zastosowaniem najnowszej technologii dodatków uszlachetniających w celu zapewnienia wydłużonych odstępów międzyobsługowych i długich okresów między wymianami oleju. Czystość silnika Najnowocześniejsze dodatki uszlachetniające na bazie detergentów i czynników dyspergujących w połączeniu z półsyntetycznymi olejami bazowymi najwyższej jakości pomagają utrzymać silnik w czystości i dobrym stanie technicznym przez wydłużone okresy między wymianami oleju. Unikalna formuła zapobiega powstawaniu osadów i gromadzeniu się sadzy. Zastosowania Odpowiedni do silników wysokoprężnych w samochodach ciężarowych i autobusach oraz w maszynach przemysłowych, pracujących z dużym obciążeniem, które obsługują wydłużone okresy między wymianami oleju. Może być stosowany w wysokowydajnych silnikach wysokoprężnych z układem recyrkulacji spalin (EGR), układem selektywnej redukcji katalitycznej (SCR) oraz filtrem cząstek stałych (DPF).
    0 opinii
    569.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Olej silnikowy Valvoline Profleet LS Plus 5W30 20L
    Producent: VALVOLINE
    W PEŁNI SYNTETYCZNE OLEJE SILNIKOWE DO WYSOKICH OBCIĄŻEŃ Z APROBATĄ OEM Valvoline ProFleet to najwyższej jakości, w syntetyczny olej silnikowy opracowany z myślą o zapewnieniu doskonałych właściwości smarnych w niskoemisyjnych silnikach wysokoprężnych najnowszej i następnej generacji. Oleje silnikowe Valvoline ProFleet zostały opracowane z myślą o zapewnieniu doskonałych osiągów w trudnych zastosowaniach oraz korzyści, które obejmują: Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją dzięki mocnemu filmowi olejowemu; Wydłużone okresy międzyobsługowe i długie okresy wymiany oleju; Doskonałe właściwości w zakresie oszczędności paliwa; Czystość silnika osiągnięta dzięki unikalnej formule, która zapobiega tworzeniu się osadów i osadzaniu się sadzy; Łatwa zima zaczyna się nawet w bardzo mroźnych warunkach. Valvoline ProFleet nadaje się do silników wysokoprężnych o dużej obciążalności w samochodach ciężarowych, autobusach i pojazdach przemysłowych z wysokowydajnymi silnikami Euro Diesel z układami recyrkulacji spalin (EGR), selektywną redukcją katalityczną (SCR) i układami oczyszczania spalin za pomocą filtrów cząstek stałych (DPF) systemy. Zawsze postępuj zgodnie z zaleceniami OEM i  przed użyciem zapoznaj się z instrukcją użytkowania i/lub informacjami o produkcie. Produkty Valvoline ™ nie należy nigdy przechowywać w temperaturze wyższej niż 60°C, narażać na bezpośrednie działanie promieni słonecznych lub ujemnych temperatur.
    0 opinii
    629.00  brutto
    Dostępna ilość powyżej 10
    Sprawdź
  • Smar do łożysk VAL COMPLEX RED 2 0.4KG
    Producent: VALVOLINE
    ZASTOSOWANIE: Agro Autobusy Ciężarowe Osobowe DANE TECHNICZNE: Pojemność: 0.4 kg Kolor oleju: czerwony Rodzaj zagęszczacza: kompleks litowy Norma ​DIN: 51 502 Norma ISO: 6743-9 NR KATALOGOWY: 890526
    0 opinii
    36.00  brutto
    Dostępna ilość: 10
    Sprawdź
  • Smar do łożysk VAL MULTIPURPOSE MOLY 2 0.4KG
    Producent: VALVOLINE
    ZASTOSOWANIE: Agro Autobusy Ciężarowe Przemysł DANE TECHNICZNE: Pojemność: 0.4 kg Rodzaj zagęszczacza: litowy Rodzaj zagęszczacza: dwusiarczek molibdenu ISO 6743-9 L-XCCHB 2 DIN 51502: KPF2K-30 NR KATALOGOWY: 882590
    0 opinii
    30.00  brutto
    Dostępna ilość: 10
    Sprawdź
OPMAX logo

Doceniamy Twoją pracę

Konkurencyjne ceny

Wysyłka już w ciągu 24h

Bezpieczny zakup

Logo Tpay